Els alumnes de 5è A ordenem fraccions

Gairebé totes les coses que coneixem tenen un ordre: les paraules, les pàgines d’un llibre, els dies de la setmana, … i les fraccions no són quelcom diferent.
Ahir els alumnes de 5è A vam treballar l’ordenació de fraccions amb sis petites coques. Les vam tallar en parts i les vam ordenar tot indicant la fracció que representaven. Finalment, ens vam repartir els trossos de manera que tothom pogués menjar la mateixa porció.
Com que ens ho vam passar molt bé, volem que també passeu una agradable estona coneixent part del nostre treball.

Fraccions a 5èA