EL MOSQUIT TIGRE

una bèstia
per a cada molèstia.
Si a les fosques
ja no piquen les mosques,
hi ha els mosquits,
que treballen de nits.
VOLEU SABER MES COSES DELS.?
CLIQUEU LA NOTICIA COMPLETA
Els nens i nenes de 5è hem fet un projecte amb la intenció de donar a conèixer a la resta de companys i companyes de l’escola un tipus de mosquit, molt agressiu, que comença a aparéixer per la nostra comarca.

Es tracta del MOSQUIT TIGRE.

Tot els alumnes de primària, abans de saber res d’aquest mosquit, ens el vàrem imaginar i el vam dibuixar
Després d’investigar molt hem anat esbrinant aspectes força interessants sobre l’aspecte, l’hàbitat La reproduccióalgunes curiositats i  com ha viatjat pel món.
El que si tenim molt clar és que quan pica fa molt de mal i que hem d’evitar deixar recipients amb aigua bruta perquè no pugui reproduir-se. Ara que ha arribat la primavera, al laboratori, estem recollint mostres d’aigua estancada, per analitzar-la i detectar si trobem larves de mosquit tigre. Ah per cert,els mosquits, són petits i de color negre amb ratlletes blanques.
Si en trobes algun  ho dius als nens i nens de 5è i nosaltres avisarem al control de mosquits .