EI – CELEBREM EL NADAL

Bon dia famílies!!!

Aquests últims dies d’escola els nens i nenes d’educació infantil hem portat a terme diferents activitats per celebrar el Nadal:

• ens ha arribat a cada aula un calendari d’advent amb una proposta per cada dia (cantar una cançó, pintar una mandala, menjar una moneda de xocolata, buscar diferències….)
  • hem realitzat diferents tallers de nadal: un arbre fet amb pals de fusta, plastilina i purpurina, una postal de nadal, la carta als Reis Mags…
  • ens han visitat els Patges, als quals hem entregat les cartes pels Reis Mags, i ens han donat una xocolatina.
  • hem cantat i ballat moltes nadales en castellà, català i anglès.
  • hem fet un “Festival de Nadal” per poder ensenyar a les famílies les cançons que hem après.
  • a principis de desembre ens va arribar el tió a l’escola; durant tot el mes li hem anat donant peles de mandarina i plàtan i al final ens ha cagat xocolatines i regals per la nostra classe.

Estem molt i molt contents de poder celebrar el Nadal a l’escola amb els nostres companys/es!!!!!

Esperem que us hagin agradat molt la postal i l’arbre que us hem regalat i que hagueu gaudit amb el “Festival de Nadal”.

Us desitgem unes molt bones festes i una bona entrada del nou any 2022!!!