Diada de la pau i la no violència

Per commemorar el Dia de la Pau i la No Violència l’alumnat de l’Aula d’Acollida de 3r, 4t, 5è i 6è ha proposat uns tallers ben creatius i acolorits.

Per aules i durant 30 minuts han decorat cooperativament el vidre de la biblioteca de l’escola. Sota la supervisió dels nois i noies d’Acollida, cada aula ha contribuit a pintar les mandales de paper i les noves figures del dominó gegant de la Pau, el qual podrà utilitzar-se properament durant les estones de lleure.

Francament, una jornada intensa però gratificant, on tots hi hem posat temps i energia per l’entesa i el bon ambient, que de segur que ens donarà estratègies per la bona convivència tant per dins com per fora de l’escola.