Concurs VídeoMAT

Els alumnes de SEP avançat de matemàtiques (Pla d’excel·lència educativa) ens hem presentat al concurs VídeoMAT.

Com que aquest curs hem iniciat la jornada compactada, hem volgut comprovar quin és l’estalvi econòmic i d’emissions de CO2.

El resultat ha estat sorprenent!!!.

Un dels premis, s’atorga per votació popular i és per aquest motiu que NECESSITEM ELS VOSTRES VOTS!!!  (el termini acaba el dilluns 6 de maig a les 11h del matí)

Per fer-ho:

-Cliqueu el següent enllaç: http://phobos.xtec.cat/creamat/videomat/?p=337

-Localitzeu i entreu al nostre vídeo: Quin és l’impacte de la jornada compactada en el nostre entorn? Escola Els Estanys (Platja d’Aro, Girona)

-Inicieu la sessió amb un compte de gmail o d’xtec. A dalt a la dreta surt "Inicia sessió"

-Cliqueu "M’agrada" i opcionalment podeu posar un comentari.

*Molt  important: el vídeo presentat i que s’ha de votar, no és el mateix que el d’aquesta notícia. Hi ha una limitació de 3 minuts en les bases de participació que ens ha obligat a fer una versió més reduïda i accelerada.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!