Concurs VídeoMAT 2014

Els alumnes de SEP avançat de matemàtiques (Pla d’excel·lència educativa) ens hem presentat al concurs VídeoMAT 2014. És un projecte en el qual els alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència a l’entorn.

A 5è hem volgut saber "Quantes voltes podríem fer al món si ens agaféssim de les mans totes les persones i l’abracéssim?" i a 6è hem calculat si "Ens hem begut tota l’aigua del món?

Aquests són els vídeos presentats. Esperem que us agradin!

Un dels premis, s’atorga per votació popular i és per aquest motiu que NECESSITEM ELS VOSTRES VOTS!!!  (el termini acaba el dimecres 30 d’abril)

Per fer-ho:
 -Cliqueu el següent enllaç: http://www.videomat.cat/?p=326
 -Localitzeu i entreu els nostres vídeos:

-Inicieu la sessió amb un compte de gmail o d’xtec. A dalt a la dreta surt "Inicia sessió"
 -Cliqueu "M’agrada" i opcionalment podeu posar un comentari.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!