Concurs Llagosnet

LLAGOSNET ha organitzat el concurs escolar de dibuix “crea la mascota de la Higiene Sostenible”.

Aquest concurs se celebra en el marc del dia mundial del rentat de mans, que persegueix fomentar aquest hàbit com a part de la rutina diària per evitar el contagi i la propagació de malalties, especialment entre els infants.

Tots els/les alumnes de la nostra escola hi han participat creant, de manera individual, la seva pròpia mascota.

L’alumna Chloe Bustamante Muñoz, d’I5 B, n’ha resultat guanyadora (accèssit) dins la categoria de 3 a 5 anys. El premi ha estat un patinet.

Moltes felicitats Chloe!