CONCURS FONIX 2014

A l’escola hem organitzat una petita prova local amb els alumnes de 5è i 6è per poder participar al concurs d’anglès Fonix 2014. Aquest concurs es realitzarà el proper dissabte 1 de març a Girona. És el 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya que està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l’Esplai.

Els finalistes de la prova local al nostre centre han estat els següents:

De 5è:
Rita Booth Ferrondo, Maite Vebrunge Maxim, Laura Pérez Lobo, Daniela Rodríguez Fontarosa, Paula Jiménez Salas i Fabio Moreno Moreno.

De 6è:
Victòria Roman Garrido, Ioana Cristina Aurica, María Huertas Rosón, Eric Galán García, Yago Moreno Titos, Carla Victoria Vergel, Lorena Pino de Almeida, Gisela Puerta Esteba i Luna Hua Nieto Roca.

Les guanyadores de l’escola que finalment participaran al concurs són:

De 5è: Daniela Rodríguez Fontarosa

De 6è: Luna Hua Nieto Roca

MOLTES FELICITATS I BONA SORT!!!!!!!