Concurs Aqualia

3 alumnes de Castell-Platja d’Aro finalistes del concurs de dibuix infantil que organitza Aqualia

L’Informatiu Costa Brava

En motiu del Dia Mundial de l’Aigua Aqualia ogranitza des de fa 14 anys un concurs de dibuix dirigit a les escoles dels municipis on l’empresa presta el servei. Més de 8.500 alumnes de 3r i 4t de primària d’escoles de l’estat espanyol i Portugal han participat al concurs que portava per lema ‘Omple el teu món de vida’. 3 alumnes de les escoles de Castell-Platja d’Aro han estat premiats com a finalistes en el Concurs Internacional de Dibuix infantil.