CONCERT DE NADAL

Vas  venir a veure el  CONCERT DE NADAL?
 No vas poder venir i et ve de gust veure una miqueta? Tant si vas venir com si no, de ben segur t’agradarà repetir oi?
Si és així clica la NOTICIA COMPLETA.
Buf! Realment va ser un matí de molts nervis!.
 Els més menuts vàrem començar cagant el tió i els més grans intercanviant regalets d’amic invisible. Mentrestant tot eren corredisses ultimant  els detalls. Havíem treballat molt i ara era el moment de la veritat.
L’escenari estava preparat per rebre els i les artistes

Els nostres presentadors d’excepció donen la benvinguda a tot el públic assistent
Mireu, mireu quanta gent!

Era el torn d’Educació Infantil. Primer van sortir els nens i nenes de 3 anys, després els alumnes de P-4 i P-5.

Després va ser el torn dels grans. Els alumnes de primària van anar passant per l’escenari. Alguns estaven una mica nerviosos. però som molt professionals i gairebé no se’ns notava…

Mireu, mireu que bé que ho fem

Llàstima que no ho puguis escolar!

En acabar el concert ,tothom ens va felicitar i vam marxar a casa ben cofats i orgullosos de la feina ben feta!   Ei! no digueu que no us ha agradat?