Aromates 2017

El passat dilluns 8 de maig les escoles i institut de la zona educativa d’excel·lència de la Vall d’Aro hem celebrat la 3a edició de l’AROMATES.

L’AROMATES és una gimcana matemàtica matinal que transcorre pel nucli urbà de Castell-Platja d’Aro.

Hi participen per equips de 5 alumnes més de 200 estudiants (tots els de sisè curs i 1r d’ESO dels centres escolars de la zona). Hi ha un membre de cada centre a cadascun dels més de 30 equips i un alumne de 1r de batxillerat els acompanyava com a guia de l’activitat.

L’objectiu és fomentar les matemàtiques en un context real, el treball en equip, el coneixement i facilitar la transició del pas de l’escola a l’institut.