6è – Projecte: ‘Jo de gran vull ser com tu’

La nostra escola forma part d’un dels 20 centres que aquest curs, amb el suport que el Departament d’Ensenyament, la Diputació de Girona i el Departament d’Empresa i Ocupació, a través del projecte Catalunya Emprèn, té l’oportunitat de participar en el projecte ”Jo de Gran vull ser com tu”.

Aquest és un projecte de la FOEG que pretén apropar la figura de l’empresari i els seus valors a l’escola, i els nens i nenes a les empreses, així com transmetre l’entusiasme per idear projectes.

Avui hem dut a terme la segona fase, en la qual ens ha visitat la Núria Tomàs, que juntament amb el seu company han creat una empresa de productes ecològics. Ens han explicat en què es basa la seva feina, els seus projectes i reptes, les parts positives i negatives de ser empresari,…