Taller familiar primer trimestre

Aquest curs com proposa la Programació General Anual de la nostra escola realitzarem un taller familiar cada trimestre amb l’ajuda de l’AMPA.

El dilluns 27 de novembre vam realitzar el taller d’aquest primer trimestre fent guarniments de nadal amb pals de polo. L’activitat va ser tot un èxit i van assistir unes 30 famílies amb els seus fills i filles.

Moltes gràcies per la gran participació i us esperem pels propers tallers.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos del taller.