Li donem la benvinguda un any més a l’Spring Festival!

Benvolgudes famílies!

Enguany tornem a celebrar l’Spring Festival, un projecte dissenyat pel programa Interseccions de l’Ajuntament del Prat que compta amb l’acompanyament i suport de les mestres d’anglès de les escoles pratenques 🙂

Primerament, l’alcalde s’ha dirigit cap a l’alumnat demanant col·laboració per aturar l’amenaça d’invasió extraterrestre que patirem properament. Per tal de poder-los vèncer, els nens i nenes de l’escola han realitzat unes activitats lúdiques en anglès dissenyades per auxiliars i mestres d’anglès d’altres escoles del Prat. Amb la resolució d’aquestes activitats hem obtingut el codi que obre una caixa misteriosa que ens va deixar l’alcalde a l’escola… el contingut era una peça de puzle que, junts amb d’altres provinents d’altres centres, han revelat un missatge de defensa contra la invasió extraterrestre que finalment, hem portat el dijous 20 de Maig a la plaça Catalunya. ha quedat molt maco!

Si cliqueu a la imatge podreu accedir als àlbums de fotos.