Entrega Boc’nRolls Escoles més sostenibles

Dins de la participació de la nostra escola dins de la Xarxa d’Escoles més sostenibles ens han fet arribar uns Boc’nRolls pels alumnes d’I3, I4, I5 i 3r.

Aquest Boc’nRoll fomenta l’ús d’embolcalls sostenibles i sobretot serveix per evitar d’altres com el paper d’alumini o el plàstic.

Abans de fer l’entrega dels Boc’nRoll vam debatre la diferència entre els embolcalls sostenibles i els que no ho són. Per tancar l’acte vam cantar la cançó, que els curs passat els alumnes que ara estan a quart van composar, titulada “Enrola’t amb el Bernat”.