1r i 2n: la tardor al cicle inicial

Benvolgudes famílies,

Ara que ja han passat la Castanyada i el Halloween volem explicar-vos com ha anat, alhora que agrair-vos la vostra participació a l’activitat de l’ExpoMoni començada aquest curs. Ha estat tot un èxit!

Aquest any ha estat diferent perquè no hem pogut comptar amb vosaltres a l’escola, però heu deixat la vostra empremta disfressant els moniatos de formes molt imaginatives, tal i com podem veure a les imatges.

L’activitat ha estat tot un èxit! Després de rebre els moniatos hem explicat a la classe què representaven, amb quins materials els havíem fet, quins passos hem seguit i qui ens ha ajudat.

El dijous 29 d’octubre vam realitzar una activitat a la tarda que també ens va permetre saber una miqueta més de la tardor. En aquest cas vam realitzar un tast de fruits de temporada, en línia amb el projecte sostenible del centre, tastant fruits carnosos com la mandarina, la magrana, el moniato al forn o el raïm blanc i negre i fruits secs com les ametlles, les avellanes, les nous o els pinyons.

Divendres també va ser un dia especial que ens hauria encantat compartir amb segon (aviat estareu a l’escola i seguirem compartint activitats amb vosaltres!). Després del pati, els de primer vam cantar i ballar amb el Marc al pati (podeu trobar l’article aquí) per celebrar la Castanyada i a la tarda vam fer unes activitats de Halloween en grups interactius que ens van preparar el i les alumnes de . Ens ho vam passar genial!

Una Castanyada rodona, tot i les dificultats. Esperem poder celebrar la propera tots plegats!

Les fotografies estaran disponibles pròximament.

L’equip de Cicle Inicial