JUGUEM AMB LA NOSTRA JOGUINA P5

Els vostres fills i filles han gaudit molt ensenyant i jugant amb les joguines que han portat de casa. Ja sigui perquè li han portat els reis d’orient, el pare Noel, el tió….

Han pogut mostrar la seva joguina als companys i companyes de la classe. D’un en un, han pujat a dalt d’una cadira i han explicat com l’han aconseguit, com funciona, quins colors té…

En acabar han jugat  tots junts compartint les seves joguines i hem passat una tarda molt feliç.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.