Cloenda Educació Viària i Cívica

El passat divendres, l’alumnat dEI4, 1r, 3r i 5è vam anar al teatre Modern a gaudir de la cloenda del programa d’Educació Viària i Cívica.

És un projecte organitzat per l’Ajuntament del Prat i portat a terme per la Policia Local del Prat que organitza una sèrie d’activitats durant el curs.

Aquestes activitats tenen l’objectiu de promoure comportaments i actituds responsables i adquirir coneixements sobre la via pública i la seguretat vial. L’educació vial sensibilitza respecte als comportaments que fomenten la convivència, la tolerància i la solidaritat.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.