Visita al forn de pa Tàstum

El passat dimarts 28 de novembre l’alumnat de tercer va gaudir d’una jornada especial visitant el forn de pa Tàstum. Allà van poder realitzar tasques de forner.

La Mercè els hi va explicar aspectes relacionats amb el pa com que és un aliment bàsic a la nostra alimentació, els seus ingredients i el procés d’elaboració. També va dir que és molt important utilitzar els ingredients exactes perquè el pa surti bo.

Després, amb la massa de pa, cada alumna i alumne va realitzar diferents figures. Una vegada acabades, el forner se les va endur a fermentar i al forn.  Quan els nostres panets van estar llestos, cadascú va agafar el seu pa per embolicar-lo i poder endur-se’l a casa.

Hem gaudit molt, i volem repetir aquesta experiència.

Clicant a la imatge de cada nivell podreu accedir a l’àlbum de fotografies.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)