Treballem les “Parts of the face” a I4

Durant aquests dies, l’alumnat d’I4 està treballant el cos en anglès. En un primer moment hem treballat la cara, hem cantat i ballat una cançó “HEAD, SHOULDERS, KNEES AND TOES”, i posteriorment treballarem el cos.

Hem volgut fer una publicació utilitzant l’aplicació THINGLINK, on cada alumne ha gravat el seu àudio de veu en el seu dibuix per taules. Ho han fet genial i s’ho han passat molt bé!

Ah!, per cert! Els dibuixos els han fet ells i elles, de forma conjunta a la pissarra, han fet un gran treball d’equip!

Som-hi!

Clicant a cadascun dels dibuixos podreu accedir a les imatges interactives.