Descobrim els sentit i l’aparell locomotor a 3r!!

Durant el mes de febrer, els alumnes i les alumnes de 3r, han fet un projecte a l’àrea de medi natural. Aquest va començar amb un missatge, de la doctora Smith, demanant-los ajuda  per poder convertir al robot Puck, en un robot el més semblant possible a l’ésser humà, i poder relacionar-se amb el seu entorn.

Per ajudar-la, durant aquestes darreres setmanes, han investigat sobre els sentits i l’aparell locomotor, per a què serveixen, quins són els seus òrgans principals i la funció de cadascú. Amb els coneixements assolits han superat proves i han aconseguit un codi que servirà per poder programar el robot Puck. També han realitzat uns murals amb tota la informació recollida que han explicat als seus companys.

Segur que la doctora Smith està molt contenta de l’ajuda rebuda!!