Comunicat tancament escola per un cas positiu de coronavirus

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el comunicat que us vam fer arribar ahir al vostre mail amb la informació del tancament del nostre centre. Com podreu veure durant 14 dies la nostra escola romandrà tancada per un cas confirmat de coronavirus i per l’aïllament d’11 docents més per seguretat.

Com ja us vam explicar també al mail d’ahir estem oberts a respondre els vostres dubtes al correu de l’escola:

a80400333@xtec.cat

Comunicació tancament Escola Bernat Metge

De la mateixa manera queden anul·lades les portes obertes programades per avui dia 12 de març. També us podeu adreçar al mail de l’escola si voleu tenir més informació.