Pel dia de la Pau…

El dia  29 de gener és el dia internacional de la Pau i a l’escola ho hem celebrat de diferents maneres.

Nosaltres, el curs de 6è, hem treballat Mahatma Gandhi que va atreure la Pau a la India (el seu país). Van fer un mural amb el seu retrat i algunes frases que ell deia com ara, “ojo por ojo y todo el mundo acabará ciego’’. També hem fet un altre mural amb la seva biografia a través d’una línia del temps.

Els alumnes de 5è, han fet un mural on s’explica qui era Mahatma Gandhi, la definició de la Pau per als nens i nenes, els símbols de la Pau (el símbol i el colom blanc), estàtues i insígnies de la pau, lletres de cançons i que podem  fer a l’escola per exercir la Pau.

4t A, van fer un dibuix d’un colom amb una frase bonica sobre la Pau i 4t B, han creat un conte per als nens i nenes d’infantil, han llegit informació sobre persones que van lluitar per la Pau, han fet un mural amb frases sobre la Pau i una feina de la colla encoratjada.

La classe de 3r A han fet la paraula Pau, a la “P” han posat paraules relacionades amb la Pau, a la“A’’  frases boniques i amb ‘’U’’ dibuixos i la classe de 3rB ,cada nen en un full ha dibuixat els símbols de la Pau i després una paraula de la Pau.

Els alumnes de les classes de 2n ha fet una feina de la colla encoratjada i els de primer han llegit contes i han fet el símbol  de la Pau.

Tot cicle inicial (1r-2n) han fet un mural amb coloms fets per les mans dels nens.

Els nens i nenes de P5 han fet un núvol amb tires de colors i frases boniques, els de P4 han fet una cometa amb frases boniques i els de P3 han pintat pedres de molts colors amb paraules relacionades amb la Pau i després en una cartolina van posar-les amb la paraula Pau.

Nicole Fabregat, Ainhoa Maria i Aroa Barcelo (alumnes de 6èB)