ACOLLIDA DIGITAL DOCENT

Protocol d’actuació:

1. Presentació i explicació del pla d’acollida digital del mestre.

En el moment de la incorporació al centre la direcció o el coordinador digital explicarà al nou professor/a el protocol d’acolliment digital, les actuacions que es descriuen a continuació i els responsables a executar-les.

2. Alta unitats compartides centre

En el moment de la incorporació al centre l’equip directiu donarà d’alta al nou/va mestre/a amb identificador @xtec a les unitats compartides del claustre i del seu cicle perquè tingui accés a tots els serveis digitals d’organització de l’escola (calendari i Drive).

3. Alta Plataforma Google Workspace de centre.

Per la comunicació amb les famílies tots els docents del centre disposen d’un compte corporatiu amb identificador @elscossetans.com. També, si els mestres han de realitzar intervencions amb Google Apps de quart a Sisè de Primària.

El Coordinador digital crearà i facilitarà un compte corporatiu de l’Escola.

4. Alta portal Eix (Moodle)

Per realitzar activitats interactives i fer un seguiment l’escola disposa d’un entorn virtual d’aprenentatge anomenat Portal Eix. En el moment d’incorporació al centre el coordinador digital facilitarà l’usuari i contrasenya als mestres nous.

5. Presentació EDC de centre

Durant els primers quinze dies al centre un membre de la Comissió cultura digital presentarà els trets generals del Pla d’estratègia digital del centre, informarà dels objectius anuals i de les actuacions que el mestre ha de dur a terme en aquesta matèria dins del seu àmbit d’intervenció.

6. Formació recursos TIC

Durant els primers quinze dies al centre el membre de la Comissió de cultura digital del cicle on s’incorpori el nou professor/a mostrarà els recursos TIC de l’escola (carretó portàtil, ordinador d’aula i projector d’aula, material robòtica, espai TIC, etc.), informarà sobre el model de gestió horària i explicarà com utilitzar-los a l’aula. Aquesta persona de la comissió serà la responsable de fer el suport i el seguiment en cas que el professor/a ho necessités durant la seva estada a l’escola.

ACOLLIDA DIGITAL DEL DOCENT CURS 2022-23

Document informatiu pels docents que s’incorporen per primera vegada al centre, per tal de facilitar una ràpida integració en relació a l’àrea de cultura digital de l’escola. Posant èmfasi, als aspectes més significatius relacionats amb infraestructures, entorns d’aprenentatge, espais, dispositius i aspectes metodològics i organitzatius.

COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT (CDD)

FORMACIÓ