Accés al Portal Eix-Moodle de l’escola Els Cossetans i tutorial sobre el seu funcionament

Com ja sabeu, aquest curs comencem a treballar la Competència Digital a través del Portal Eix – Moodle de l’escola Els Cossetans. El Moodle és una plataforma educativa, un conjunt de programari que possibilita la creació d’aules virtuals, espais de trobada i comunicació a Internet orientats a l’ensenyament i l’aprenentatge.

És per això que a continuació trobareu l’enllaç que us portarà directament a aquest portal i un tutorial on us expliquem els passos a seguir en cas d’haver-lo d’utilitzar des de casa.

L’enllaç és el següent: https://educaciodigital.cat/escelscossetans/moodle/

En aquest vídeo podeu visualitzar els passos a seguir per poder-hi accedir i l’exemple d’una activitat perquè mireu com es fa.

Informació sobre els ajuts d’emergència social aprovats per l’ajuntament

Benvolgudes famílies,

Us informem que l’Ajuntament de Cunit ha aprovat un fons destinat a pal·liar els efectes de la crisi sanitària provocada per la Covid19. Es tracta d’uns ajuts d’emergència social per a les famílies del municipi que, de forma sobrevinguda, hagin patit situacions de vulnerabilitat.

Les necessitats bàsiques a atendre són: alimentació, vestit, allotjament, subministres bàsics (aigua, llum, gas i telèfon), conciliació de la vida laboral i familiar en l’atenció als menors en risc (beques de menjadors escolars, casals, etc), necessitats educatives dels menors (reforç escolar, material escolar, equipaments informàtics, etc.), medicaments i despeses d’atenció sanitària.

Els ajuts es poden demanar entre el 9 i el 28 de juny. Les sol·licituds es podran presentar de forma telemàtica, a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Cunit, i també de manera presencial a l’OAC, demanant cita prèvia al 977 67 40 80, de dilluns a divendres de 9h a 14 h.