Competència digital

Des del curs passat, la nostra escola duu a terme un projecte anomenat Competència Digital. A l’horari tenim assignades una o dues sessions setmanals en les quals disposem dels Chromebooks o tauletes de l’escola i aprenem a treballar amb ells.

Pel que fa a Infantil, fem servir les tauletes, amb diferents aplicacions per treballar grafisme, diversos conceptes matemàtics, coordinació mà-ull.

En el cas de Primària, fem servir els Chromebooks. Cada alumne tenim un usuari i una contrasenya per a entrar al Moodle de l’escola. Allà, els i les mestres ens posen activitats que hem de fer, com poden ser fòrums, Liveworksheets… També aprenem a escriure fent servir el teclat i el ratolí, a modificar el text escrit, a cercar per internet amb paraules clau, creem documents o presentacions amb les eines del Drive, etc…

En concret, els i les alumnes de sisè disposem d’un Chromebook personal, cedit pel Departament d’Ensenyament, per tant, en podem fer ús tant en aquestes sessions setmanals, com quan en tinguem necessitat segons les activitats que duem a terme.

A més, en cas de confinament podem treballar a través d’aquesta plataforma. Ja som uns experts i cada any aprenem noves coses.