Infadimed a la classe de 1r A

Els alumnes de 1r hem fet el dijous 9 de gener el taller d’ taller d’INFADIMED (Infància i Dieta Mediterrània).

És un Programa de salut escolar en relació a l’adquisició d’hàbits d’alimentació i activitat física. Té l’objectiu de promocionar la dieta mediterrània i donar eines als infants per tal que puguin decidir què és més beneficiós per a la seva salut.

El realitzen professionals d’infermeria d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut.

Aquest curs hem rebut de nou a la Mònica i ens ha projectat una  pel·lícula de dibuixos animats protagonitzada pel Capità Vitamines, el Llegums i l’Escorbut.

Amb els consells del Capità Vitamines els nens i nenes de primer serem més conscients de seguir uns hàbits saludables en la nostra alimentació diària. Pensarem doncs!!!