Objectius

En la visió del centre, tal com es defineix en el projecte educatiu de centre (PEC), queda molt clar que l’ús habitual de les tecnologies ha de ser un dels pilars del centre:

A partir d’aquesta visió, dels objectius del PEC i de la diagnosi que s’ha realitzat, s’han establert diferents objectius.

Un cop definits els objectius, s’han definits indicadors i s’han temporitzar per assolir-los en tres cursos.

1 – Millorar la dotació digital
Act1: Adquirir més portàtils per l’alumnat. Indicador: nombre de portàtils adquirit
Act2: Actualitzar l’inventari de dotació digital. Indicador: document actualitzat.
2 – Millorar  l’avaluació en l’àmbit digital
Act1: Creació de rúbrica de nivells i criteris d’assoliment Indicador: rúbrica elaborada.
3 -Precisar la distribució per cicles de la competència digital de l’alumnat.
Act 1: registrar les activitats digitals realitzades als diferents cicles Indicador:

Document recull d’activitats.

Nombre d’activitats realitzades per cicles.

Act2: crear un document de distribució de la competència digital de l’alumnat per cicles. Indicador: document elaborat.
4 – Crear guies d’acollida digital
Act 1: elaborar document d’acollida digital del docent. Indicador: document elaborat.
Act 2: crear un document d’acollida digital de l’alumnat i famílies. Indicador: document elaborat.
5 – Incloure les referències a l’àmbit digital en els documents de centre.
Act 1: actualitzar el PEC per tal de reflectir els objectius referents a la competència digital. Indicador: document actualitzat.
Act 2: Reflectir en les NOFC els usos, protocols i normatives del centre referents a l’àmbit digital. Indicador: document actualitzat.
6 – Fomentar l’ús de l’EVA del centre
Act1: integrar l’us de l’EVA en els processos d’ensenyament i aprenentatge. Indicador: nombre de docents que fan servir l’EVA en els processos d’ensenyament i aprenentatge.

Nombre de matèries en les que s’integra l’EVA.

Aneu a la barra d'eines