Projecte de llengua anglesa

PELE (Projecte experimental llengües estrangeres)

El projecte experimental de llengües estrangeres comença a la nostra escola l’any 2010 amb l’objectiu de millorar la competència oral en anglès.
Des de llavors s’ha creat una aula d’idiomes a l’escola on els alumnes, en grup reduït, treballen setmanalment la llengua anglesa a partir de l’oralitat, però globalment i en el seu conjunt.
Durant aquests anys s’han fet un munt d’activitats a l’escola: tallers de cuina, teatre, jocs, etc.
Aquest curs hem introduït els ambients en llengua anglesa, els quals, estan sent força motivadors per l’alumnat. Els nens i les nenes experimenten a partir del joc, de petites converses amb model, de l’escolta, de petites representacions, dels contes en anglès i els diccionaris i de l’escriptura a partir d’imatges del vocabulari i de textos senzills.