Reptes cooperatius – Educació Física

Els nens i nenes de Cicle Mitjà han estat treballant de forma cooperativa diferents tipus de reptes motrius. Per grups, havien de superar una sèrie de reptes motrius, col·laborant entre ells.

Els desafiaments físics cooperatius són situacions d’aprenentatge en les que es combinen un determinat repte amb la superació necessària per superar-lo. El fet que el repte estigui dirigit a la superació d’un problema i no, com passa en les activitats competitives a superar a altres persones, la simplicitat de les normes i la novetat que per a l’alumnat suposa aquest tipus d’activitats, afavoreix la integració de l’alumnat amb més dificultats i a la vegada no limita les possibilitats de l’alumnat amb major habilitat, que utilitza les seves destreses no només en el seu propi benefici, sinó també per ajudar als companys.

Aquí us en deixem un petit recull (feu clic a la imatge següent per a veure el vídeo).