Noves informacions del Departament d’Educació

Aquest matí l’Hble.Sr. Josep Bargalló, conseller d’Educació, ha estat entrevistat a TV3. Les seves paraules les podem resumir en els següents punts:

(feu clic a la imatge per veure la notícia)

• No s’obriran els centres fins que no acabi el període de confinament i aquest el decidirà el PROCICAT. Podem anar més enllà del 27 de març.
  • Arribat el cas haurem de reprogramar i prendre decisions sobre el currículum.
  • Hem d’estar a l’aguait perquè s’estan produint novetats cada dia.
  • No tots els alumnes poden treballar telemàticament. Per tant es vetllarà per sobre de tot per l’equitat. “Ningú deixarà enrere cap alumne”, ha dit.
  • S’està treballant amb  la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) per tal d’emetre per TV3 i Catalunya Ràdio una programació que permeti el treball dels alumnes des de casa, fins on sigui possible. Això es portarà a terme amb la col·laboració dels docents segons els criteris del centre.
  • Referint-se al treball on-line dels alumnes ha comentat que hem de procurar ser justos i equitatius i donar les mateixes oportunitats a tothom.
  • Respecte a les targetes-moneder pels menjadors ha dit que seran 180.000 amb un cost de més de 6 milions d’euros, que no caduquen, que es comptabilitza el menjador des del divendres 13 de març, que es començaran a repartir d’immediat i que es vehicularan a través dels serveis socials dels consells comarcals i dels ajuntaments.
  • Finalment ha agraït al professorat l’esforç que està fent i a les famílies l’ajut i la comprensió en aquests moments difícils.