BON ESTIU A TOTHOM!

Tanquem un nou curs ple d’aprenentatges, reptes i moments compartits.

Gràcies a tot l’alumnat, les famílies i el personal del centre per fer-lo possible. Ara és moment de descansar, gaudir, descobrir i carregar energies.

Us desitgem un molt bon estiu! Ens retrobem al setembre amb molta il·lusió!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut