ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

PER VEURE ELS ALUMNES PARTICIPANTS (feu clic a la imatge del menú esquerre de la pàgina principal)

En aquesta situació tan difícil, hem d’estar molt agraïts a tot el personal sanitari i a les forces de seguretat per la feina que estan fent per cuidar-nos i protegir-nos a tots i totes! I gràcies també a la resta de gent que aquests dies ha de treballar per ajudar a la resta de la població, com ara els treballadors de supermercats, personal de neteja, camioners, pagesos, grangers…

Des d’aquest raconet de la web de la nostra escola, els donem UN MILIÓ DE GRÀCIES, ARA MÉS QUE MAI!

PROPOSTA: Envieu un correu electrònic a l’escola donant a tots aquests col·lectius les gràcies, dedicant unes paraules, un dibuix, un poema…el que tu vulguis! A mesura que anem rebent els vostres correus, els publicarem a la web de l’escola. Animeu-vos!

* Recordeu que el correu de l’escola és el b7004232@xtec.cat