CS. DIA DE LA DONA

El passat dilluns 8 de març va ser el dia internacional de la dona. Per aquest motiu, els i les alumnes de CS vàrem treballar i celebrar aquest dia amb activitats especials. Primerament, vam parlar de tot el que simbolitza aquesta diada i entendre el perquè es marca al calendari un dia com aquest.

També vam preparar una garnalda sobre les dones de les nostres vides i vàrem escriure paraules molt boniques sobre elles. Finalment, a l’àrea de plàstica, els i les alumnes de 5è, varen treballar dones importants al llarg de la nostra història, moltes vegades silenciades i que cal recordar què varen arribar a aconseguir. A part de conèixer la seva història, vàrem dissenyar i pintar uns esbossos sobre elles i  els hem penjat a les finestres.

Aquí us deixem un recull de fotografies sobre tot això, mireu, mireu…