CM. DESCOBERTA DE L’ENTORN

Durant la setamana del 1 al 5 de març, els i les alumnes de CM hem participat en els tallers de 3 dies del Programa de l’Entorn a l’Escola subvencionats per la Diputació de Girona i Fundesplai. Aquests tallers consisteixen en conèixer l’entorn proper al nostre poble.

En aquest cas, hem realitzat el taller de “L’estat de salut del nostre poble”. L’objectiu d’aquesta activitat és apropar als nostres alumnes al seu entorn natural més proper, des de la perspectiva de l’educació per la sostenibilitat. També hem conegut la flora i la fauna que podem trobar al nostre poble. I sobretot, hem incidit en les actituds positives per garantir la conservació de tots els elements que configuren aquests espais de natura i biodiversitat, per esdevenir ciutadans participatius i compromesos amb el medi.

Mireu, mireu tot el que hem fet…

FOTOS DE 3r

FOTOS DE 4t