CM i CS. CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

Els dies 21 i 22 de març es va celebrar la Semifinal del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta de l’Alt Empordà. En total hi han participat 123 nois i noies de 46 escoles i instituts, en edats compreses entre els 8 i 16 anys que representen el 56,79% del total dels centres de la comarca. En el cas de les escoles de primària la participació ha estat del 43%. Un èxit absolut de participació.

De la nostra escola, les dues alumnes seleccionades de la nostra escola van ser l’Aynara Redondo de 4t i la Isis Elias de 5è. No han passat a la següent fase i és que el jurat ho va tenir molt difícil per poder acordar els lectors i lectores guanyadors. Tot i així, les felicitem perquè ho van fer molt i molt bé!

enllaç web dels Serveis Educatius