SETMANA CULTURAL 2023: SUPERHEROÏNES I SUPERHEROIS!

La setmana del 27 al 31 de març, darrera setmana del 2n trimestre, celebrem la Setmana Cultural. Enguany relacionada amb el projecte interdisciplinar de Les superheroïnes i els superherois, amb el nom de “Empodera’t”. A la societat ens envolten un munt de superherois i superheroïnes: persones que han superat una malaltia, persones que ajuden a altres persones que tenen una deficiència visual, persones a qui han hagut d’amputar una cama, persones que van en cadires de rodes, persones que porten una ambulància i salven vides, la gent gran, les nostres famílies, nosaltres mateixos…  En fi, estem envoltats de superherois i superheroïnes i, aquesta setmana, els volem fer un homenatge i volem saber més coses d’ells i elles.

La inauguració de la setmana va començar amb una gran festa a càrrec del grup de batucada, BatuScala. Per posar més diversió, dimecres a la tarda vam ballar sense parar amb l’espectacle “Superheroïnes, superherois i Megapod, de la companyia El Sac. Dijous 30, els i les alumnes van participar al Concurs de Talents que l’actor Santiago Segura ens havia anunciat en un vídeo que vam rebre dilluns al matí. Va ser un concurs espectacular, tots i totes tenen uns talents genials, la participació va ser massiva i el públic, format també pels alumnes d’infantil, va ser molt agraït i va recolzar i aplaudir molt els companys i companyes. Divendres, darrer dia de la setmana, hem fet reptes, estacions i jocs adaptats amb proves que com a bons superherois i superheroïnes havíem de superar. Després del pati, també ens hem trobat tota l’escola per crear un trencaclosques amb les peces que cada classe ha pintat i, a la tarda, com a tancament de la setmana, sessió de pel·lícules de superherois i superheroïnes acompanyades amb unes bones crispetes!

Com ja veieu, una setmana plena d’activitats, tallers, xerrades, visites, espectacles molt divertits i interessants! Ens encanta aprendre coses així!

DILLUNS 27 DE MARÇ

DIMARTS 28 DE MARÇ

DIMECRES 29 DE MARÇ

DIMECRES 29, TARDA: ESPECTACLE!

DIJOUS 30 DE MARÇ

DIVENDRES 31 DE MARÇ

Els més petits de l’escola, els i les alumnes de la llar, també han participat en vàries de les activitats organitzades durant la Setmana Cultural. I, a més a més han realitzat activitats per celebrar la Pasqua: han buscat a l’hort de l’escola les figuretes de xocolata que el conillet els havia amagat, han decorat una ouera per posar-hi els dolços de Pasqua i han decorat l’aula amb diverses creacions plàstiques. S’ho han passat d’allò més bé! Us deixem un recull de fotografies.

CELEBREM LA PASQUA A LA LLAR

Com a cloenda d’aquesta setmana tan fantàstica, tots els i les alumnes de l’escola, s’emporten cap a casa el carnet personalitzat que confirma que són uns superherois i unes superheroïnes! Enhorabona nens i nenes!