CM i CS. L’ENTORN NATURAL A L’ESCOLA.

Aquest mes de març, els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem gaudit de les activitats de la descoberta de l’entorn de Fundesplai. Els diferents dies, van fer diferents rutes per Vilamalla; els alumnes de 3r i 4t vam sortir des de la nostra escola fins al polígon Pont del Príncep passant pels camps del camí de terra i els de 5è i 6è vam anar a un bosc direcció Garrigàs. Vam agafar mostres d’aigua, d’insectes, vam mesurar amb un sonòmetre la contaminació acústica, vam entrevistar a Vilamallencs sobre aspectes importants de les activitats del nostre poble, la valoració de les nostres instal·lacions i propostes de millora, com per exemple un aparcabicis per fomentar les bicicletes i el carril bici per arribar a l’escola i disminuir el trànsit de cotxes i la contaminació. Valorem com a molt profitosa aquestes activitats. Us deixem un recull de fotos d’aquestes activitats tan interessants!

+fotos