SORTIDA TIÓ (INF A)

Dijous 10 de desembre la Maite ens va portar una carta del Tió on ens explicava que aquest any no podia venir a visitar-nos a l’escola. En el seu lloc va enviar als seus tionets però de camí a l’escola es van perdre i, llavors, vam haver d’anar a buscar-los el dilluns 14. En la carta hi havien unes pistes d’on es trobaven els tionets: hi eren a una plaça on hi han moltes pinyes, podien veure un campanar i sentien olor a piscina. Per això, vam decidir començar a buscar per la Plaça del Centre. Allí el vam trobar, el vam tapar amb una manta i li vam cantar la cançó del Tió. Després a la classe li vam donar de menjar la resta de les pells de fruita que ens havien sobrat de l’esmorzar d’aquell matí.

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM