RUA CARNESTOLTES 2020

L’escola Mare de Déu de la Muntanya hem tornat a participar aquest any a la rua del carnestoltes del poble i el concurs de comparses. Escola i AFA hem unit esforços per fer-ho possible.

Aprofirant que el tema de l’any és SOS NATURA, hem elaborat una comparsa amb la que poder concienciar sobre l’escalfament global del planeta d’una manera divertida. Així, hi havia un ampli grup de pingüins i un grup d’activistes que cridava consignes amb l’objectiu de protegir-los i evitar-ne la seva desaparició.

La rua ha estat tota una festa i ha estat emocionant i divertit desfilar pels carrers de la vila. A la plaça del Centre hem representat la nostra coreografia. Al jurat li ha agradat, ja que hem guanyat el premi especial a la millor comparsa infantil.

Moltes felicitats a tots i totes!

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM