DRETS DELS INFANTS – 5è

Els Dreams of Dalí ens hem preguntat què són els drets i deures dels infants i perquè són tant importants.

Per poder-ho treballar d’una manera més dinàmica i enriquidora, des de l’escola ens han ofert una exposició de llibres que ens expliquen a través de diferents històries els diferents drets i deures dels infants.

En aquesta activitat, hem escollit els drets:

“7. Tinc dret a anar a l’escola i a aprendre moltes coses”

“4. Tinc dret a un habitatge, a menjar, a anar al metge, a jugar i a descansar”

Hem aprofitat aquesta oportunitat per ensenyar-ho als nostres amics i amigues del grup d’amistat. Els hem fet una lectura guiada del conte i els hem explicar què és el dret que destaca la història. Després vam fer un dibuix col·lboratiu.

Uns dies més tard, la Lourdes va venir a fer una dinamització lectora d’un conte sobre el maltracte que pateixen alguns nens i nenes arreu del món.

Cliqueu aquí per veure les imatges