Portes obertes on-line

Benvolguts/des noves famílies.
Aquest any no hi ha jornada de portes obertes presencials, així doncs us anirem deixant durant tota aquesta setmana vídeos per conèixer  més bé l’Escola Les Arrels.

Robòtica Lego

Els nens i nenes de tercer han pogut descobrir i aprendre amb els robots Lego Spike. Durant aproximadament un mes tindrem a l’escola aquests materials que els alumnes de cicle mitjà i superior podran començar a familiaritzar-se de la robòtica i el llenguatge programació.
Us deixem… Llegeix més»

Carnestoltes 2021

Benvolgudes famílies!
El darrer dijous vam celebrar com és tradició la festa de carnestoltes! Aquest any ho hem viscut d’una forma diferent però molt especial! Aquest any com ja sabeu l’alumnat de l’escola les arrels s’ha disfressat seguint les temàtiques treballades als diferents projectes. Per tal… Llegeix més»

EL REI CARNESOLTES DIU…

EL DILLUNS VENIU AMB PIJAMA!

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 25%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid… Llegeix més»

ARRIBA EL REI CARNESTOLTES

Aquest passat divendres va arribar el rei carnestoltes a l’escola. El rei com a costum, va dir que serà una setmana de disbauxa i festa, però això si, aquest any haurem de portar mascareta i tenir totes aquelles mesures d’higiene.
Us deixem el video de l’arribada… Llegeix més»