Pla d’Organització per al Desenvolupament del curs 2020 – 2021

El desenvolupament del curs 2020-2021 és imprevisible, donat el desconeixement que encara tenim sobre la possible evolució de la pandèmia de la COVID-19.

En conseqüència, resulta imprescindible preveure diferents escenaris als que adaptar-se depenent de les circumstàncies sanitàries que es puguin donar. Per aquesta raó, hem elaborat el ‘Pla d’Organització per al Desenvolupament de l’Activitat Educativa per al curs 2020 – 2021‘, on es contemplen diferents situacions que permeten que l’escola tingui la capacitat d’adaptació necessària a les diferents i hipotètiques realitats que es puguin produir, partint de les premisses de garantir la seguretat i la salut dels/de les treballadors/es i de l’alumnat. Podeu consultar-lo a continuació:

➡️ Pla d’Organització per al Desenvolupament de l’Activitat Educativa per al curs 2020 – 2021 📄