La formació professional dual de l’Escola Agrària de l’Empordà, en primera persona

A l’Escola Agrària de l’Empordà, impartim el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries en format dual. Saps en què consisteix aquest tipus de formació professional?

L’objectiu de la formació professional dual és apropar els estudiants al sector alimentari i millorar d’aquesta manera l’experiència professional dels estudiants i la seva posterior inserció laboral. En la formació dual, els nostres alumnes realitzen part dels continguts del cicle formatiu en una empresa, a través d’una beca o contracte de pràctiques, que permet la remuneració de l’estudiant durant aquest període de temps.

Avui us presentem 3 dels nostres alumnes de 2n curs que estan realitzant les pràctiques en 3 empreses punteres del sector agroalimentari del nostre país. L’Alicia Sierra està fent les pràctiques a Anela Fruits; l’Aina Mateos, a Farinera Coromina; i, en Ferran Hereu, a Costa Brava Mediterranean Foods. Us convidem a conèixer-los!