Visita l’Expojove 2021 i descobreix els estudis de l’Escola Agrària de l’Empordà

Del 20 al 30 d’abril ens trobareu a l’Expojove 2021, una fira que té l’objectiu de guiar i assessorar els futurs estudiants d’educació postobligatòria i en conseqüència, ajudar-los a dissenyar el seu futur formatiu i laboral.

Aquest any, a causa de la pandèmia de la Covid-19, l’organització de la fira ha treballat en una readaptació de l’Expojove en format virtual. Des de l’Escola Agrària de l’Empordà no ens hem volgut perdre aquesta gran cita del sector de la formació, ja que volem presentar-vos el nostre Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries en format dual.

Així doncs, us animem a visitar el nostre stand en línia a través del següent enllaç:

Teniu dubtes? Ens podeu contactar a través de WhatsApp, correu electrònic (afarmet.daam@gencat.cat) o telèfon (972 63 01 23), us ho expliquem tot a la web d’aquesta fira virtual!