L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà, coordinadora del Consell Sectorial Agroalimentari de Catalunya

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà coordinem el Consell Sectorial Agroalimentari de Catalunya. L’Agroalimentari és un dels 10 consells sectorials del Sistema de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya, que involucra de forma significativa el teixit productiu i formatiu en la detecció de les necessitats del mercat de treball i l’adequació de l’oferta formativa.

Fa uns dies, el centre va assistir com a coordinador del Consell Sectorial Agroalimentari a la Conferència Prospectiva 2023-2026 del Sistema FPCAT, una jornada on ens vam reunir de forma presencial els membres dels 10 consells sectorials de Catalunya per tal d’alinear l’oferta de formació professional amb les necessitats del teixit productiu.