L’Escola Agrària de l’Empordà habilita un nou servei de formació en línia

Des de fa uns dies, el nostre centre roman tancat i la nostra activitat habitual ha quedat suspesa, seguint les recomanacions de les autoritats oficials. En moments com aquest, la salut dels nostres alumnes, professors, col·laboradors i de tots vosaltres és la nostra prioritat més preuada.

Tot i les circumstàncies que estan succeint aquests dies, des de l’Escola Agrària de l’Empordà estem convençuts que tot anirà bé i que ens en sortirem. Per aquesta raó, seguim treballant per a tots vosaltres i durant els pròxims dies habilitarem un nou servei de formació en línia que de moment comptarà amb dues formacions sobre el sector agroalimentari:

Duració: 1h aproximadament

El nostre objectiu és facilitar-vos eines i recursos formatius adaptats al moment excepcional que estem vivint. Ara més que mai, és moment de formar-nos i adaptar-nos a aquest nou escenari. Estem treballant per oferir-vos aquestes dues formacions, tot i això si teniu inquietuds, dubtes o temes que us agradaria ampliar en el context actual, no dubteu a fer-nos arribar les vostres peticions. Volem ajudar-vos en tot el que estigui a les nostres mans i valorarem fer noves formacions amb les vostres aportacions. Ens encantaria poder comptar amb tots vosaltres.

Per últim, ens agradaria compartir un missatge d’esperança, solidaritat, suport i agraïment a tots aquells que esteu realitzant una labor extraordinària i admirable aquests dies. El sector agroalimentari i tots els professionals que en formen part són essencials i imprescindibles per la societat. Gràcies, també, als nostres col·laboradors, professors i a tots vosaltres per donar-nos suport en iniciatives com aquesta i seguir al nostre costat.

Units i des de casa podem fer front a aquesta situació!