Com puc fer la preinscripció al cicle formatiu de grau superior de l’Escola Agrària de l’Empordà?

A l’Escola Agrària de l’Empordà oferim el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, uns estudis que permeten als alumnes formar-se per treballar en diferents àmbits de la indústria agroalimentària: departaments de qualitat, equips de producció, àrees d’I+D, etc.

Com puc fer la preinscripció a aquest CFGS?

El període de preinscripcions al Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries s’inicia el pròxim 10 de juny i finalitza el 17 de juny.

Per fer-la, us heu de dirigir a la web ‘Estudiar a Catalunya’ del Departament d’Educació i seleccionar ‘Formació professional (grau superior)’

També podeu accedir directament a l’enllaç del tràmit de la preinscripció als graus superiors de formació professional i presentar la sol·licitud mitjançant un formulari electrònic.

Si teniu qualsevol dubte durant el procés, podeu contactar amb l’Escola Agrària de l’Empordà a través del següent correu electrònic: afarmet.daam@gencat.cat

Us esperem el curs vinent!