VII Nit de l’Ensenyament

Aquest divendres passat, a l’Auditori Sixto Mir de la nostra població, s’ha celebrat la VII Nit de l’Ensenyament. En aquest acte s’ha reconegut el treball i l’esforç de l’alumnat rapitenc que ha destacat per motius acadèmics, ha guanyat premis o s’ha situat en els rànquings més alts de cetàmens.

El nostre centre s’ha endut diversos reconeixements en els àmbits de llengua i matemàtiques: Premi Domingo Riba, IX Jocs Florals, Prova Cangur i Fotografia Matemàtica APMCM. L’alumnat ha estat obsequiat amb un lot de llibres i un val per gastar en quatre botigues de la població. Tot i això, l’orgull i la satisfacció personal en l’assoliment d’aquells reptes i objectius marcats és el premi més preuat.

En aquest acte també han assistit l’alcalde, la regidora d’educació, la directora dels Serveis Territorials d’Educació i el conseller d’Educació de Catalunya. Alguns d’ells han fet l’entrega de premis als galardonats.

A més a més, s’ha celebrat el 40è aniversari dels estudis d’aqüicultura de la Ràpita, així com la jubilació d’una mestra que va treballa a la nostra escola fa molts d’anys.