V Nit de l’ensenyament

El passat divendres 4 d’Octubre, a l’auditori Sixto Mir de la nostra població, va tenir lloc l’entrega de premis al reconeixement de l’excel·lència acadèmica de l’alumnat dels centres de St. Carles de la Ràpita i també, l’homenatge als docents que han dedicat tota una vida a l’ensenyament rapitenc.

Aquesta gala la va organitzar la regidoria d’educació de l’Ajuntament i tenia com a objectiu fer un reconeixement a la vocació d’ensenyar de 7 docents i de premiar l’esforç i la perseverança dels 33 alumnes que durant el curs 2018-2019 van obtenir algun premi tant, a nivell local, com nacional, com internacional; així com també, l’obtenció de notes excel·lents a les Proves d’Accés a la Universitat.

El nostre col·legi va tenir una bona representació, tant pel que fa als docents que es van jubilar, com pel que fa a l’alumnat premiat.

Alumnat, professorat i famílies vam gaudir plegats d’aquest tipus d’esdeveniments que animen a seguir endavant amb esperit lluitador i motivador per tal de crear un futur millor.

A tots ells i elles la nostra més sincera enhorabona.